logo

Меню

Фотографии


2016 172016 242016 62016 82016 182016 142016 252016 212016 2320162016 282016 202016 32016 192016 42016 222016 152016 102016 262016 162016 52016 22016 272016 92016 72016 112016 132016 12

Пошук

Звіт музично-теоретичного відділу (2022)

За період навчального року 2021/2022 на теоретичному відділі проводилась навчально виховна робота та інформаційно-методична робота.

 

Викладачі відділу проводили тематичні годині, присвячені державним святам і пам’ятним датам: Дню пам’яті жертв Бабиного Яру, Захисника та захисниць України, визволення України від фашистських загарбників, Дню Гідності і свободи, до Дня прав людини, до Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та інш.

На відділі працював «Лекторій для батьків» (кер. О.Золотарьова) та англомовний лекторій «Speak about music»( кер. А.Утіна). Учні школи мистецтв із задоволенням відвідували заняття гуртка «Юний лектор» ( кер. Д.Романец) та години «Слухання музики» для учнів театрально-хореографічного відділу (викл. А.Петерс).

Під час онлайн навчання викладачі відділу відвідували інтернет-конференції у якості слухачів та спікерів.

Юні музиканти школи брали участь з доповідями у Всеукраїнських учнівських конференціях. приймали участь у шкільних, всеукраїнських та міжнародних конкурсах. Також, готувалися до наступних конкурсів: “Крок до Олімпу”, "Бахмутська весна", "Акорди Хортиці", "Odessa music olymp" та багато інших.

Життя учнів та викладачів змінилося 24 лютого 2022 року, але незважаючи на перепони заняття продовжувались. Багато батьків писали повідомлення про те, що в дорозі неможливо займатися сольфеджіо, або в учнів немає взагалі будь-якого зошита. Всі проблеми ми намагалися вирішити і дозволяли учнями писати, як колись писали видатні композитори минулих століть - на серветках та папірцях..

Змінивши свої дома на тимчасовий прихисток, під час дистанційного навчання викладачі та учні обмінювалися завданнями, відео, аудіо та текстовими повідомленнями. Учні намагалися робити завдання в аеропортах, у парках, у кафе…

Але незважаючи на всі труднощі відділ працював успішно.. Були проведені усі заплановані заходи згідно плану роботи відділу. Випускники успішно склали іспити та отримали документ про позашкільну освіту.

Ми всі сподіваємось, що дуже скоро наші учні повернуться додому, до шкільної парти, до звичного життя …

 

 

 

 

 

 

 

 

ІСТОРІЯ МИСТЕЦТВА. Реалізм. Імпресіонізм.

ЛЕКТОРІЙ ДЛЯ БАТЬКІВ.

Реалізм – цестиль і напрямок в мистецтві другої половини ХІХ ст., що ґрунтується на точному відтворенні дійсності. Термін «реалізм» означає пунктуальне копіювання деталей, переважно зовнішніх.

Копіювання рис зовнішнього світу ніколи не представлялося метою мистецтва. Вірне відтвореннядійсності завжди доповнювалося творчою самобутністю художника. Реалізм же в мистецтві перестав бути шуканням і художнім відтворенням життєвої правди.
Панування цього стилю слідкувало за романтизмом і передувало символізму.

Свій шліх реалізм почав у Франції в 1840-х роках, досяг розквіту в19ст., потім продовжував свій розвиток у 20ст. Реалізм не став тимчасовим явищем у мистецтві. Протягом 200 років він остається затребуваним у великої кількості митців. В історії мистецтва його прийнято розглядати як початок розвитку сучасного мистецтва.

В образотворчому мистецтві набув розквіту критичний реалізм, який змальовував явища соціальної нерівності, повсякденне життя простих людей. Художники-реалісти замінили ідеалістичні образи реальними подіями. Теми картин часто були викривальні, що висміювали звичаї і цінності буржуазії та монархії. Розвитку нового світогляду в мистецтві сприяла вільна преса, критична журналістика і карикатура, а також, бурна індустріалізація та захватницька колоніальна політика.

Представниками реалізму вважаються О.де Бальзак, Ч.Діккенс, М.Твен, Т.Руссо, Ж.Франсуа, Є.Мане,І.Репін, В.Перов, В.Суріков, М.Мусоргський, М.Щепкін, К.Станіславський тощо.В 1870-ті роки реалізм розділився на 2 основні напрямки – натуралізм та імпресіонізм.

 

Імпресіонізм. Революції та перевороти набридли французам. В суспільстві з’явилося величезне бажання бачити в житті щось світле й легке. Наприкінці ХІХст. у живописі французьких художниківвиникла нова мистецька течія – імпресіонізм (з фр. – «враження»). В Парижі вона проіснувала 12 років, за які художники встигли написати сотні картин і провести 8 виставок. Згодом імпресіонізм поширився в інших країнах.

Світзмінювався під напругою технічного прогресу, який впливав на нове мистецтво. З’явилися телефон, телеграф, велосипед, машини. Винайшли фотографію, яка дозволяла зупинитимиттєвість, стали виробляти переносні мольберти та тюбики для фарб. Залізна дорога дозволяла художникам добиратися до передмість Парижа і малювати природу з натури.

Художників цікавило, як зафіксувати на полотні сонячні відблиски, відтінки снігу, як передати ефект кольору та атмосфери. Імпресіоністи виробили особливу техніку письма, накладаючи фарби роздільними мазками. При цьому вони добивалися ефекту живого мерехтіння красок.

Нове мистецтво не підіймало філософських та гострих соціальних проблем і показувало тільки позитивні сторони життя. В картинах імпресіоністів відображалосяжиття, що складається із маленьких свят і приємного проведення часу.

Сюжети картин – це життя сучасного індустріального міста, галас його вулиць і широких бульварів, природа, відвідувачі кафе та театрів, діти, танцюристи кабаре, музиканти. Представники художників-імпресіоністів: Т.Руссо, Ж.Франсуа, К.Моне, Е.Дега, П.Ренуар тощо.

Імпресіонізм в літературі спирався на миттєві враження та асоціації. Йому притаманне пасивне сприйняття світу, аналіз душевних настроїв. Проіснував недовго – до 1920-х у творчості Е.Золя,О.Уайльда, Стефана Цвейга.

Головне в музичному імпресіонізмі – передача настроїв, тонких психологічних нюансів, тяжіння до поетичної пейзажності. Творчість композиторів-імпресіоністів (Е.Саті, М.Равеля, К.Дебюссі) збагатила виразові засоби музики, особливо сферу гармонії, що досягла великої краси та витонченості.
Колись імпресіонізм був новим мистецтвом, зараз він сприймається як класика.

 

 

СОБОРНІЙ УКРАЇНІ – СЛАВА

СОБОРНІЙ УКРАЇНІ – СЛАВА
21 січня 2022 року викладачі відділу музично-теоретичних дисциплін провели для учнів тематичний  захід, присвячений Дню Соборності України. Просвітницькій захід спрямований на  виховання в учнівській молоді патріотичних почуттів та поваги і любові до своєї країни. Школярам розповіли про виникне свята Соборності України, показали документальний відеофільм 1919року. Музичний матеріал: «Боже, великий єдиний» М.Лисенка, «Україно» Т.Петриненка.
Україна – це наш рідний край, земля з багатовіковою історією, мальовничою природою, чарівною піснею, працелюбними, мудрими й талановитими людьми. Так сталося, що в різні періоди історії країни, протягом багатьох століть, українські землі належали багатьом державам: Російській імперії, Польщі, Австро-Угорщині. Споконвічною мрією українців було об’єднання українських земель. Тож, 22 січня 1919 року, після тяжкої і тривалої боротьби за національне визволення, було проголошено Злуку всіх українських земель в єдину, самостійну, незалежну Українську державу. Разом з єднанням народу відбулося і об’єднання українських традицій, звичаїв, мови.
Лише в соборності, в єдності дій можна досягти величної мети – побудови економічно й духовно багатої, вільної й демократичної України, якою пишатимуться наші нащадки. Майбутнє України  в руках молоді. Від нас залежить, якою буде наша держава. А держава, має бути дружною, сильною, здоровою, щасливою.  І хоч , ми говоримо різними мовами, поєднує нас одна – українська. І ходимо ми у різні церкви, але Бог у нас один, і земля наша одна на всіх.
 
20220121

Дніпровські хвилі - теорія музики

Вітаємо учня нашої школи Андрія Місюру (викл. Романец Д.О.),

який став лауреатом 1 ступеня VII Міжнародного двотурового учнівського та студентського конкурсу

музичного мистецтва «Дніпровські хвилі» у номінації

"Музично-теоретична композиція".

Заключний тур тривав з 17 по 19 грудня 2021 р. у м. Дніпро.

IMG 2470

 

Засідання методчного об'єднання викладачів музично-теоретичних дисциплін

12 січня 2022 року відбулось онлайн засідання методичного об'єднання викладачів музично-теоретичних дисциплін м.Костянтинівка, м. Торецьк та м. Дружківка.

На засіданні викладачі-методисти вищої категорії Утіна А.М. та Романец Д.О. з ПСМНЗ "Костянтинівська школа мистецтв" доповідали про методи викладання музично-теоретичних дисциплін.

Утіна А.М.  розповіла про особливості використання відео-контенту авторського проекту "AnnaUa_music_cup" та музичних сувенірів на своїх заняттях, про використання мелодій музичного стаканчику у якості матеріалу для музичного диктанта, підбора мелодій на слух, створення акомпанементу тощо.

Романец Д.О. підготувала доповідь на тему «Методичні особливості проведення уроку з предмету «Українська та зарубіжна музичні літератури» : «Твори композиторів регіону». Вона познайомила колег з творчістю сучасної композиторки української діаспори – Анни Корсун. Викладач розповіла про особливості її індивідуального композиторського стилю. В доповіді була використана велика кількість ілюстративного фото та відеоматеріалу.

viber 2022-01-13 22-02-14-915

 

вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС

14 грудня 2021 р. викладачі теоретичних дисциплін провели Інформаційну годину до дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС 
faefgg
      14 грудня - це день мужніх та самовідданих людей, які у 1986 році прийняли доленосний виклик, щоб захистити не тільки Україну, але й усе людство від руйнівного впливу зруйнованого внаслідок аварії на Чорнобильської АЕС 4-го енергоблоку.
     Силами понад 600 тисяч ліквідаторів за рекордно короткий термін, 206 днів, у 1986 році було побудовано об’єкт «Укриття». Це перша захисна споруда, яка дозволила пом’якшити згубний вплив мирного атома, що вийшов з-під контролю.
   Сьогодні наш обов’язок – пам’ятати про учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС, які є прикладом мужності, самовідданості та високого професіоналізму.
    У 2021 році відзначаються 35-ті роковини від дня катастрофи планетарного масштабу. Від 26 квітня 1986 року – дня, який назавжди змінив історію Чорнобильської АЕС, змінив ставлення до використання мирного атома, змінив долі тисяч людей. Щодня, протягом останніх 34 років у зоні відчуження продовжують боротьбу з наслідками Аварії на ЧАЕС.
    Щиро дякуємо і ліквідаторам, і міжнародній спільноті, яка допомагає Україні та українцям у нелегкій боротьбі із наслідками аварії на ЧАЕС.
fbggbsbgrtfbb

Nino Rota - an Italian composer

03 грудня 2021 року викладачка теоретичних дисциплін Утіна А.М. провела лекцію 

«110 years since the birth of the Italian composer Nino Rota»

"110 років від дня народження італійського композитора Ніно Рота"

в рамках англомовного лекторію «SPEAKABOUTMUSIC»

nino-rota

 

Nino Rota, was an Italian composer and pianist, born on 3rd December 1911. In a career that spanned close to 46 years, Rota was known mostly for his tremendous capacity to produce large number of film scores in a relatively short period of time.

Rota’s most notable works were for films of Italian directors Federico Fellini and Luchino Visconti. Averaging around 3 film scores per year, Rota is also said to have worked most ferociously in the period of 1949-54, where he would produce close to 10 film scores per year.

Apart from his efforts in the film industry, Rota managed to work on around ten operas, five ballets and several other orchestral, choral and chamber works.

Giovanni Rota spent much of his early years familiarizing himself with basic techniques of composition, and devoted much of his energy to maneuvering his skills to set in well with the traditional trajectories of classical music. Until the late 1930s, he had been teaching composition and harmony in the Taranto Music School and the Bari Conservatory, continuing his term in the latter till 1950.

In 1944, Rota worked on his first film score for director Renato Castellani’s Zaza. Resulting in significant success after this endeavor, Rota worked again with Castellani in the 1946 classic Father, My Son. Until 1952, he had worked with several other directors in the industry, creating some classic works in films such as Flesh Will Surrender (1947), Hey Boy (1948), Her Favorite Husband (1949), A Dog’s Life (1950) and The Wonderful Adventures of Guerrin Meschino (1951).

Roto officially began his relationship with renowned director Federico Fellini in 1952, producing a brilliant and syncretic sound score for the movie The White Sheik (1952), following this up with two successive works, I vitelloni (1953) and La Strada (1954). Roto described this collaboration as one that was always meant to exist, and that when they worked together, everything fell in place in a perfect semblance. They continued to work together for decades, producing close to 70 scores until Rota’s death in 1979. Nino Rota passed away on 10th April, leaving behind some legendary contributions to classical music.

День збройних сил України 2021

b33a4ba58a37dbdbd93393ed3f760815 XL

6 грудня 2021 р. викладачі теоретичного відділу провели інформативні години

з нагоди Дня збройних сил України!

 viber 2021-12-06 17-32-44-882

Міжнародний день людей з інвалідністю

Міжнародний день людей з інвалідністю

ТВОРИ ДОБРО

degegrgthtyhtyhsth

Міжнародний день людей з інвалідністю встановлений 3.12 кожного року. Цей день не є святом, він покликаний привернути увагу до проблем таких людей, до захисту їх прав, гідності й благополуччя. Він акцентує увагу суспільства на перевагах , які воно отримує від участі людей з інвалідністю у політичному, соціальному, економічному і культурному житті.

Цей день є нагадуванням людству про його обов'язок виявляти турботу й милосердя до найбільш незахищеної частини суспільства – людей з інвалідністю.

А чи знаєте ви, що:

Гомер – давньогрецький поет, філософ, від народження був сліпим;

Альберт Ейнштейн – людина зі світовим іменем, математик, хворів на аутизм, дислекцію;

Людвіг ван Бетховен – знаменитий композитор – людина з вадами слуху;

Леонардо Да Вінчі – визнаний художник і письменник епохи Відродження, хворів на дитячий церебральний параліч;

Уолт Дісней – славнозвітний мультиплікатор, кінопродюсер, від народження мав затримку психічного розвитку.

Важкі хвороби не зламали їх. Незважаючи на проблеми, ці люди досягли великих успіхів, стали всесвітньо відомими. Коли людина обмежена у здоров'ї, їй обов'язково дарується талант і неймовірно добре серце.

3.12.2021р. на відділі музично-теоретичних дисциплін для учнів були проведені інформаційні заходи присвячені міжнародному дню людей з інвалідністю.

КЛАСИЦИЗМ. ЕПОХА РОЗУМУ І ПРОСВІТНИЦТВА.

ЛЕКТОРІЙ ДЛЯ БАТЬКІВ

КЛАСИЦИЗМ. ЕПОХА РОЗУМУ І ПРОСВІТНИЦТВА.

2 ddgddfdgdgdg dgdfdg

 

Дати всіх епох в мистецтві умовні, а стилі не мають чітких меж, вони плавно переходять, один в один і знаходяться у безперервному розвитку, або в протидії. Багато стилів існують одночасно. В одну і ту ж історичну епоху можуть існувати декілька стилів. В рамках одного стилю може бути декілька художніх напрямків. Так, класицизм з’явився і розвивався паралельно з пізнім бароко. Протягом двох століть вони існували поряд.

Класицизм (з лат. «зразковий») – художній стиль і естетичний напрям в європейському мистецтві. Виник у Франції в 17 ст., а потім удосконалювався в 18 ст. В ряді країн Європи класицизм захопив і початок 19 ст.

Класичний стиль з’явився в епоху зміцнення монархії, в часи, коли все повинно було бути ідеальним, досконалим, гармонічним, і в той же час розкішним. Класицизм – протилежність бароко і оборотна реакція на його надлишки. Мистецтво класичного періоду відображає прагнення людини до красоти, простоти, ясності змісту і форми. Свобода, Розум, Обов’язок і Мораль, були проголошені головними засадами людського життя.

Містобудівництво. Прискорення розвитку економіки в кінці 18 і на початку 19 ст. сприяло зростанню низки міст. Почалися великі містобудівні роботи – перебудови, реконструкції. На зміну міста Середньовіччя, з його хаотичним розплануванням, і палацам Відродження прийшло централізоване, стримано оздоблене місто. В його плануванні – широкі, прямі, паралельно розташовані вулиці, громадські площі. Парки – з прямими алеями, квітниками і басейнами правильної форми, з фонтанами і гротами. Дерева і кущі в садах (парках) підстрижені, скульптури розбудовані по одній лінії. У всьому відчувався поворот до природи і простоти.

Мода. В добу класицизму поступово виходять з моди напудрені перуки, замість величезних зачісок з квітами і пір’ям в моду входять коротко стрижене волосся у чоловіків і скромні локони у жінок. Жіночі сукні позбулися каркасів і пишних нижніх спідниць. У чоловіків стають популярними англійські фраки, сюртуки, краватки. Одяг стає більш простим, скромним, зручним.

Архітектурні споруди класицизму, як інші художні творіння, будувались на основі строгих канонів (правил). Головними рисами в архітектурі стали симетрія, простота форм, монументальність. Суворі, ідеальні силуети в архітектурних ансамблях, елементи ордеру: карнизи, колонади, статуї та рельєфи. Оздоблення – багатий, але спокійний інтер’єр, світлі пастельні кольори, що гармонують між собою. Добротні, респектабельні меблі виготовлені з цінної деревини і декоровані різьбою, інкрустацією тощо. Але форма їх проста – строгі лінії, чіткі пропорції.

Образотворче мистецтво. У художників класицизму розум домінує над почуттями. Теми картин: античні герої, історичні персонажі, міфологічні сюжети. Ієрархія жанрів: «високі» - історичний та релігійний живопис, «низькі» - портрет, натюрморт, пейзаж. Змішувати жанри було заборонено.

Скульптура класицизму покликана прикрашати інтер’єр будинків, служити насолодою для поглядів. Набули поширення публічні пам’ятники, що уособлюють військову доблесть і державну мудрість мужів. Скульптори і живописці класицизму – А. Канова (іт.), Б. Торвальдсен (дат.), В. Боровіковський, Д. Левицький (укр.).

Жанри літератури розподіляються на «високі» (ода, трагедія, епопея) і «низькі» (комедія, сатира, байка). Самими популярними комедіями 18 ст. стали п’єси Бомарше (фр.) – «Весілля Фігаро» і «Севільський цирульник». Визначні письменники, поети, драматурги класицизму: Мольєр (Ж. Поклен. фр.) І.В. Гете, Ф. Шіллер (нім.). П. Гулак-Артемовський, Г. Квітка-Основ’яненко (укр.). Шедевром української класики стала «Енеїда» І. Котляревського.

В 18 ст. стрімко розвиваються науки (природознавство, філософія). Могутній рух течії Просвітництва об’єднав прогресивно і свободомислячих діячів. Особливо важливу роль в ньому відіграли філософи. Мислителі відстоювали матеріалістичні ідеї, виступали проти засилля церкви (але не релігії) в духовній культурі, боролись з усім, що було ворожім суспільному прогресу та освіті. В подальшому, принципи Просвітництва були закладені в основу важливих документів епохи: Декларація незалежності, Декларація прав людини, Конституція США, польська Конституція 1791 р.

Представники філософського вчення: Ф. Вольтер, Д. Дідро (фр.), Ж. Руссо (фр. та швейц.), Г. Гегель, І. Кант (нім.).

Музика класицизму стала більш строгою і стриманою.Особлива увага в ній приділяється збалансованості частин твору, ретельній обробці деталей, розробці канонів музичної форми. Саме в цей період остаточно сформувалася сонатна форма, заснована на обробці і протиставлені двох контрастних тем, визначився класичний склад частин сонати, симфонії.

Музичні форми: соната, симфонія, квартет. Монументальні вокально-інструментальні твори розраховані на масове виконання і перейняті високим громадянським і патріотичним пафосом (ораторії, духовні концерти).

Розквіт музичного класицизму (кінець 18-початок 19ст.) пов’язаний з віденською класичною школою. Творчість трьох геніальних композиторів цього періоду – Й. Гайдна, В. Моцарта і Л. Бетховена – представляє одну із вершин світового музичного мистецтва. Віденські музиканти-класики належали до різних поколінь, були сучасниками, мешкали у Відні - центрі європейської культури, спілкувалися один з одним. Але кожен з майстрів володів яскравою и неповторною творчою індивідуальністю.

За Гайдном закріпився почесний титул «батька симфонії і квартету». Композитор надав цім жанрам досконалість і зробив їх зразковими, тобто «класичними». Заслуга Гайдна і у формуванні класичного складу оркестру, що став, в подальшому, основою для розвитку и збагачення симфонічного оркестру. В музиці Моцарта виділяється лірико-драматичне начало, а твори відрізняються життєвою правдивістю та високим гуманізмом. Бетховен своєю творчістю завершив класичний період і відкрив новий етап розвитку музичної культури – романтизм. Музика Бетховена – це не тільки дух самого Бетховена, але й дух епохи, розкритий нам великою людиною.

В 19 ст. класицизм в мистецтві змішався з романтизмом, імпресіонізмом, фольклоризмом.

геноцид Українського народу

Викладачі теоретичних дисциплін провели тематичні заходи до дня памяті жертв Голодомору – геноциду Українського народу та масових штучних голодів.

У четверту суботу листопада в Україні вшановують пам'ять мільйонів жертв голодоморів в Україні. У 20 столітті українці пережили їх тричі: 1921 – 1923, 1932 – 1933 і 1946 – 1947 роках.

Наймасштабніший був у 1932-1933 роках. Цей Голодомор у 2006 році Верховна Рада України офіційно визнала геноцидом українського народу. 

Внаслідок голодоморів загинули мільйони українських селян, які становили основу української нації та були головними носіями української ідентичності. Нищилась також українська інтелігенція, національне духовенство, партійне керівництво радянської України.

Жертвами Голодомору 1932-1933 років в Україні стали, за оцінками істориків до 4-х мільйонів людей. У найлютіші місяці Голодомору, що припали на весну 1933 року, кожної хвилини в Україні гинуло 19 людей, щогодини – одна тисяча, щодня - майже 25 тисяч.

 

Свічка пам’яті, яка горітиме 27 листопада у вікнах наших домівок - не лише данина минулому, а й наша турбота про майбутнє, нашу самосвідомість та становлення української нації.

конкурс з музично-теоретичних дисциплін конкурсі з музично-теоретичних дисциплін «Евріка»

Вітаємо Єгора Князева (викл. Романец Д.О.) з перемогою у ІІ Міжнародному конкурсі з музично-теоретичних дисциплін «Евріка». За рішенням журі Єгор став лауреатом 1 ступеня у номінації «Знавець національної музики». Також, він отримав особиву відзнаку за артистизм та художнє втілення теми. Конкурс проводився у Білорусі. В ньому змагалися більш ніж 80 учасників з різних країн: Білорусі, Молдови, України, Узбекистану та ін..

IMG 2461р

ВІКТОР КОСЕНКО – ТВОРИ ДЛЯ ДІТЕЙ

23 грудня 2021 року відбулося чергове зібрання гуртка "Юний лектор" (кер. Романец Д.О.). Воно було присвячене 125-ти річчю з дня народження видатного українського композитора, музиканта і педагога Віктора Степановича Косенко.

20211123 163706 rgrgrrrr 20211123 163706 thththt  

Юні лектори - Максим Іванов та Ганна Петровська цікаво та захоплююче познайомили слухачів з творами для дітей провідного українського митця ХХ століття, розповіли про його культурно-просвітницьку та концертну діяльність. Засобом інтеграції в образотворче мистецтво стала вдала добірка репродукцій художніх та скульптурних портретів і фотоматеріалів, що стосуються життя В.Косенка. Ці роботи допомогли доповідачам більш детально та наглядно донести до слухачів пропоновану тему.

 20211123 163706 grgrgr 20211123 163706 yhthyth 

День Гідності і свободи 2021

21 листопада в Україні відзначається День Гідності та Свободи.

unnamedkkkkkkkk

Цього дня, з інтервалом у дев’ять років, розпочалися дві доленосні для сучасної України події: Помаранчева революція 2004-го та революція Гідності 2013-го.

js315742446642qp v8i1574244695icf

19 листопада 2021 року викладачі теоретичних дисциплін провели виховну годину до дня Гідності і свободи з учнями ШМ

Подробнее: День Гідності і свободи 2021

Місяць цифрової грамотності

В рамках масштабної інформаційної кампанії "Місяць цифрової грамотності",

на теоретичному віддлі викладачи подивились із учнями освітні відео: 

Золотарьова О. В. "Безпечний інтернет"

Романец Д. О. "Поштова скринька"

Утіна А. М. "Безпека соцмереж"

Петерс А. О. "Безпека мобільних пристроїв"

cscffrefefredfvdffvdv




Константиновская школа искусств Copyright © 2015
Все права защищены. Копирование материалов с указанием автора и активной ссылкой на сайт
Перепечатка материалов сайта без указания авторства строго воспрещается.