logo

Фотографии


2016 182016 152016 92016 162016 192016 22016 820162016 52016 112016 42016 132016 252016 272016 212016 202016 122016 262016 62016 72016 222016 242016 102016 32016 172016 142016 232016 28

Пошук

"Юний Балетмейстер-2020"

20 листопада відбувся  шкільний фестиваль танцю "Юний Балетмейстер-2020".

Свої уміння, таланти та творчі здобутки учні класів хореографії продемонстрували показом індивідуальних творчих робіт. Зокрема, юні танцівники зачарували яскравими, різножанровими танцями, сповненими позитиву та ентузіазму.


Юні Балетмейстери своїми виступами не залишили байдужим поважне журі у складі :  Маслова І.В.(заступник директора з навчальної роботи),  Федотова А.В.(заступник директора з навчальної роботи), Луценко І.Ґ. (завідувач  театрально-хореографічного відділу), Павлова К.М. (викладач класів хореографії), Блотницький Р.А. (викладач театральних класів).  Створив святковий настрій, невимушену атмосферу ведучий заходу Блотницький Р.А.


Вирішувати організаційні питання допомагали концертмейстери відділу - Сидоренко Н.І., Венцель В.В., Артемова В.В., Темникова Н.В., Болотов  Ю.О.


Щиру подяку висловлюємо батькам за вашу підтримку, допомогу і небайдужість.

 

майстер - клас Утіної А.М. 2020

19 листопада 2020 завідувача відділом музично-теоретичних дисциплін 
Утіна А. М. провела онлайн майстер - клас
для викладачів МТД Донецької області
за темою : Форми роботи на уроках інтеграційного курсу
«Музична грамота і англійська мова»
майсетр-клас Утіної А.М. 1 майсетр-клас Утіної А.М. 2
На занятті викладачка розказала про використання англійської мови при
викладанні  музичної грамоти на прикладі відео-уроку з учнями 3 класу 
"Різдво в підводному царстві".
різдво 1 - копия
прислівники
 
 На майстер-класі були розглянуті :
  • причини виникнення теми;
  • особливості побудови курсу та авторської програми з предмету «Музична грамота і англійська мова»;
  • форми роботи, що використовуються на заняттях;
  • робота, що проводиться в рамках наповнення курсу методичними матеріалами;
Після завершення майстер-класу присутні викладачі надіслали
багато позитивних відгуків та висловили побажання бачити
більше таких уроків.
Висловлюємо подяку ДОНМЦК за можливість проведення майстер-класу онлайн!
Відео майcтер-класу

В нашій школі тепло та комфортно!

«Попри обмежувальним заходам, ремонті роботи по проєкту «Капітальний ремонт будівлі ПСМНЗ «Костянтинівська школа мистецтв» за адресою: пл. Перемоги, 6, м. Костянтинівка (коригування), який реалізується в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, що фінансується Європейським інвестиційним банком, продовжуються із суворим дотриманням карантинних норм.

Робиться все від нас залежне, аби заклад був якнайшвидше введений в експлуатацію. Сприятливі погодні умови дозволяють продовжувати зовнішні ремонтні роботи підрядній організації «ТОВ «Будівельно-монтажне управління». Щодня ремонтна бригада сумлінно виконує свою роботу. Встановлені металопластикові вікна (85%), повністю утеплений фасад та фундамент, зроблено влаштування відмостки, розпочато внутрішні роботи.

Ми вже маємо позитивні результати від проведених робіт – зникли протяги, значно підвищилась температура в приміщенні.

 

 

 

 

 

Твори українських композиторів (2020)

17 листопада на струнно - смичковому відділі відбувся конкурс "Твори українських композиторів", який проводиться традиційно щорічно.

У конкурсі брали участь 10 учнів. Головна умова цього конкурсу - виконання одного твору українського композитора.
Конкурс "Твори українських композиторів" був створений з метою долучення дітей до українського мистецтва, а також ознайомлення з сучасними українськими композиторами. Кожен з учасників старанно підготувався. Звучали М. Скорика, В. Гомоляки, О. Кравчука, М. Жербіна, М. Стецюна, А. Кос - Анатольського, О. Зноско - Боровського, М. Гарлицького, які були виконані на високому рівні.


Лауреатами у І віковій категорії стали:
І місце- Науменко Вікторія (кл.викл Деменюк М. В. конц. Бортнік Н. В.)
ІІ місце - Ефремов Роман (кл.викл. Полової І. Г., конц. Згоннік Т. Г.)


ІІ вікова категорія:
І місце - Єфремова Анастасія (кл. викл. Полової І.Г., конц Згоннік Т.Г.)
І місце - Лебідь Ірина
ІІ місце - Масленніков Ілля (кл. викл. Полякової І.В., конц. Маслова І. В., Сизченко С. О.)


ІІІ вікова категорія:
Гран - Прі - Власенко Софія
І місце - Білий Олександр (кл. викл. Полової І. Г., конц. Згоннік Т. Г.)
І місце - Тимофеєва Анна (кл. викл. Деменюк М. В., конц. Чмульова Т. П.)
ІІ місце - Лазебнік Олексій (кл. викл. Полякової І. В., Сизченко С. О.)
ІІ місце - Петровська Ганна (кл. викл. Полової І. Г., конц. Згоннік Т. Г.)


На конкурсі панувала доброзичлива атмосфера та гарний настрій.

Усі діти були нагороджені грамотами.


Бажаємо нашим учням подальших перемог і творчого натхнення!

 

 

 

 

 

Відкритий урок Сизченко Світлани Олександрівни.

17 листопада на фортепіанному відділі відбувся відкритий урок викладача вищої категорії Сизченко Світлани Олександрівни.
Урок проведений з ученицею 2 класу Харчук Поліною (вік: 6 років)
Тема уроку: «Початковий етап роботи над гамами».
Викладач рекомендує збірку Світлани Барсукової «Весела гімнастика», як досить вдалу за змістом, послідовністю вправ, цікаву для дітей молодшого віку, зручну, перевірену часом і практикою.

 

«Українське намисто»

З 13 по 16 листопада 2020 року пройшов V Всеукраїнський
спеціалізований фестиваль-конкурс «Українське намисто».


За підготовку та проведення фестивалю відповідало Управління
культури і туризму Донецької обласної державної адміністрації, Донецький
обласний навчально-методичний центр культури, ПО Асоціація діячів
культури і мистецтв Донеччини та продюсерський центр «Майбутнє країни»
(Горожанкіна В.В.).


Майстерність виконавців оцінювали професійні фахівці в галузі
культури і мистецтва.


Юні піаністки гідно представили школу у номінації
«Інструментальний напрям» і отримали високий результат:
Лауреат І премії (І вікова категорія) – Волобуєва Анастасія,
підготувала до виступу викладач Федотова А.В.

 


Лауреат ІІ премії (І вікова категорія) – Савченко Поліна, викладач
Ліпко Т.Ф.

 


Лауреат ІІІ премії (ІІ вікова категорія) – Соболева Єлизавета,
викладач Ліпко Т.Ф.

 


У номінації «Ансамбль» Лауреатом І премії став ансамбль
скрипалів «Viola» у складі: Олексія Лазебніка, Софії Власенко, Олександра
Білого, Іллі Масленнікова, Карини Зими, Анастасії Єфремової, Надії
Среднякової, Ганни Петровської, Владислава Плешивцева та Марії
Клименко, керівники Ірина Полякова та Інга Полова, концертмейстер
Світлана Сизченко.

 


Вітаємо з перемогою, юні таланти!

Українське намисто- МТК -2020

Вітаємо Голубєву Аліну (кл. викл. Утіної А. М.),
яка стала Лауреатом 1 ступеню 
у Всеукраїнському спеціалізованому фестивалі-конкурсі
,,Українське намисто-2020,, (м. Краматорськ)
в номінації "Музично-теоретична композиція" 
Бажаємо Аліні нових перемог!!!
fvbsfdAVDSVVSVs

Українське намисто-2020

Переможною для вихованців  відділу  образотворчого мистецтва виявилась участь у Всеукраїнському спеціалізованому фестивалі-конкурсі  ,,Українське намисто-2020,, (м. Краматорськ).

Колекція робіт учнів відділу (викл. Держановська Ю. В.)  та ,,Українські натюрморти, Гайворонської Єлизавети учениці 3-ого класу (викл. Держановська Ю. В.) за результатами конкурсу стали лауреатами 1ступеню.

Ми щиро вітаємо учнів та їх викладача з бажаною перемогою !

Творчого вам зростання та  натхнення !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Простір майбутнього» 2020

Вітаємо Ліпкову Аліну (кл. викл. Утіної А. М.),

яка взяла участь у VI Міжнародному фестивалі-конкурсі

«Простір майбутнього» м. Київ

в номінації - Музично-творчий проект «Юного теоретика»

та отримала ГРАН- ПРІ!

Бажаємо нових творчих взлетів і перемог!

20201114 103634 - копияg

Подарунки за участь у конференції

 4 листопада 2020 учні Костянтинівської ШМ Косінов Євген та Ліпкова Аліна 

(викладач Утіна А.М.) отримали дипломи, програмки та брендові

еко-торбинки від організаторів  ІІ Всеукраїнської учнівської конференції

«Мистецтво без меж» (м. Київ). 

Подарунки учням дуже спободобались!

Дуже дякуємо організаторам та модераторам конференціїї, особливо

Садівничій О.Ата Смольській Н.М. за підтримку та увагу, науковому куратору

Чекану Ю.І. за цінні поради!

Бажаємо натхнення та ще більше цікавих ідей! 

20201109 174050 - копия

 

ПЕРЛИНИ НАРОДНОГО МЕЛОСУ 2020

ПЕРЛИНИ НАРОДНОГО МЕЛОСУ

ГОВОРИ МОВОЮ СВОЄЇ КРАЇНИ,

ГОВОРИ УКРАЇНСЬКОЮ

0-02-0a-b9fb943fedd76c5fa633b23296195ba592fb6a80bfe748c763e5b6589371365f 1e2e063f

 

Викладачі відділу музично-теоретичних дисциплін з метою пробудження національної гідності й виховання любові до рідної мови, та підвищення почуття поваги до української культури, 9 листопада провели цікавий захід патріотично-виховного спрямування. Шанувальники рідного слова (учні та викладачі Золотарьова О.В. і Романец Д.О.) розповіли про своє ставлення до української мови, декламували вірші про неї і з задоволенням слухали пісні літературного походження у виконанні А. Солов’яненка («Сонце низенько», «Дивлюсь я на небо»), квартету «Гетьман» («Їхав козак за Дунай») та ін.0-02-05-0887adc5550f26422d5c7617108f14ac117209f69bbf14fa01c6445b4a7d7a43 deb0ecc4 20201109 153913

Окрім того, всі вчителі відділу взяли участь в написанні Всеукраїнського диктанту. Так вони перевірили свої знання з української мови і продемонстрували свою солідарність з тисячами українців нашої країни та зарубіжжя.

Кожен народ має свою мову, своє письменство. А кожна мова має притаманні лише їй риси. Для нас рідна мова – це не тільки дорогоцінна спадщина, яка об’єднує в собі народну мудрість сотень поколінь. Це – наша гордість, бо все, що створено нею увійшло в скарбницю загальнолюдської культури.

Мова народу дала життя літературі, тобто мистецтву слова, за допомогою якого автор передає свої думки і почуття. А з мовної інтонації народилася мелодія. Коли ж вірші і мелодія поєднуються в пісні, то вони починають жити як новий твір мистецтва.

Пісні літературного походження – це твори, що увійшли в народну словесність з професіональної літератури. Найчастіше, пісня, створена автором і композитором, ставала популярною серед народу, а ім’я людей, що створювали її, затиралося, втрачалося.

У пісень, як і у людей, – свої долі. Деякі з них з’являються й тут же зникають, інші – ще довго не сходять зі сцени. Найулюбленіші пісні стають народними.IMG 0393 20201109 153845

"Квітуча Україна" (2020)

Вітаємо з перемогою у Міжнародному фестивалі - конкурсі "Квітуча Україна"

 


Гран - Прі - Зінова Дар'я (кл. викл. Крамчанінова Н. М.)

Лауреат І премії Ломова Мілана (кл. викл. Крамчанінова Н.М.)

 

 


Дипломант ІІІ премії Суботько Денис (кл. викл. Крамчанінова Н. М.)

 

 

 

 

 

Фортепіанний відділ звітує (2020)

Цього тижня відбувся традиційний технічний конкурс, у якому взяли участь юні піаністи з ІІ по VІІ клас. Усього 45 учасників. Конкурсанти виконували досить складні етюди К.Черні. Взагалі, одне ім’я цього композитора вже каже про високий рівень конкурсу.


«Це висока музика». Так сказав про етюди Черні видатний І.Стравинський. Свого часу музикант на протязі цілого року грав виключно ці етюди, щоб підготуватись до виконання свого відомого концерту. Адже етюди К.Черні – це не просто «техніка». Було б помилкою дорівнювати їх до простих механічних вправ, створених лише для розвинення вправності.
Пригадаємо цікаві історичні факти: Карл Черні є найвідомішим учнем Л.Бетховєна і, в свою чергу, викладачем Ф.Ліста… Тому у кожному етюді є своя ідея, проявляються високі піаністичні принципи і прийоми. І грати цю музику треба з гідністю, ставлячи перед собою високі задачі.
Що стосується безпосередньо самого конкурсу. Залишаючись по суті традиційним, він, однак, оновлюється, набуває нових рис, росте його рівень. Академічність і лаконічність – так двома словами можна визначити його організацію. Кілька років тому кардинально змінився принцип суддівства, з’явилось незалежне журі, яке слухає учасників наосліп і оцінює лише за фактом гри. Навіть діти розуміють, що таке оцінювання більш об’єктивне і чесне, привчаються критично відноситись до своєї та чужої гри.

 

 

Конкурс дає шанс перевірити свої сили майже кожному учню, незалежно від рівня здібностей. У деяких випадках не самий технічно розвинутий учень «підтягується» саме у процесі роботи над конкурсним етюдом, а виступ на конкурсі додає йому впевненості у собі і стає його стартом.

 

 

 

 

 

230 years since the birth of Polish composer, violinist Karol Lipinski

230 years since the birth of Polish composer, violinist

Karol Lipinski

Great Polish Composers Series - Karol Jozef Lipinski

Violinist, composer and conductor;

born 30 October 1790 in Radzyn (Podlasie region);

died 16 December 1861 in Urlov near Lviv. 

Karol Jozef Lipinski was a polish composer and violin virtuoso of the highest quality Possible. His only rival was the Italian composer- violinist Niccolo Paganini ( 1782-1840) , considered by many the greatest violinist , who ever lived.

In an interview Paganini was questioned: ' who in your opinion is the no. One violinist? ' Paganini' s answer was: ' I don't know by name the No. One , but Karol Lipinski is definitely No . Two violinist in my opinion.

 

Lipinski was born in Radzyn Podlaski . After elementary education he became mostly his own teacher. In 1810 at the age of 20 he became he first violin and two years later the conductor of the opera orchestra In  Lviv.

In 1817 he went to Italy with the hope of hearing Niccolo Paganini . They met in Milan and met daily to play. And even performed in two concerts together on Aptil 18' which added immensely to Lipinski's reputation.

Paganini dedicated his Burlesque Variations on " La Carnaval de Venice " , op.10 for unaccompanied violin to Lipinski . Later , in1827 , Lipinski returned the honor by dedicating his " Three Capprices for violin to Paganini.

However a rivalry developed between Lipinski and Paganini which destroyed their friendship.

Lipinski composed at least four Violin Concertos and a great number of works for solo violin , duets , trios, and other violin works.

During a subsequent artistic tour which lasted for a few years, he gave concerts in Lviv, Kiev, Krzemieniec, Kamieniec Podolski, Vilno, Cracow, Wroclaw, Poznan, Leipzig, Berlin, Moscow and St Petersburg, earning huge acclaim wherever he performed.

Following his concerts in Warsaw in late 1827-8, he was appointed first violinist of the Court of the Polish Kingdom and, in 1831, of the Tsar's Court. He concertised in Warsaw again during the coronation ceremony of Nicholas I in May 1829, once more playing with Paganini.

In 1830 he suspended his concert activities for three years, devoting himself to honing his playing skills. After that he resumed his European artistic tours, performing in Leipzig, Frankurt on the Mein, Paris (Frederic Chopin helped him to organise a concert there), London, Manchester and Wroclaw.

In recognition of his masterful playing he was made an honorary citizen of the city of Vienna after performing there.

In 1839 Lipiński settled permanently in Dresden. For the following twenty years he would be the concertmaster of the King of Saxony, Frederick-August, as well as taking part in a number of symphony and chamber concerts, playing also with Franz Liszt.

 

He would travel to Lviv, Kiev and Warsaw, and work as a teacher, taking care of the fourteen-year-old Jozsef Joachim in 1845 and of the thirteen-year-old Henryk Wieniawski in 1848. His rheumatic fever made him reduce his concert activities from 1846. 

Upon his retirement in 1861, he moved to his estate in Urlov near Lviv and founded a music school for talented peasant children there.

лекторій - До ювілею М. Березовського

zastavka-e1603829777784

27 жовтня виповнилося 275 років із дня народження видатного українського композитора епохи класицизму Максима Созонтовича Березовського (бл. 1745-1777). У рамках гуртка «Юний лектор» було проведено онлайн-лекцію для учнів, присвячену життю та творчості митця.

Незважаючи на те, що його ім'я увійшло в історію музики як автора першої української симфонії та опери, основоположника жанру хорового концерту, жодних точних відомостей про його життєвий шлях та трагічну долю немає. І жодного портретного зображення, які б дали нам уяву про його зовнішність, також не збереглося.

Майже всі малочисленні факти, на які спираються сучасні дослідники творчої спадщини композитора, походять з історичної повісті Нестора Кукольника (драматурга та близького друга видатного композитора Михайла Глінки), написаної майже через століття після смерті нашого героя.

Саме тому точна дата народження композитора, як й інші відомі факти його біографії, є досить суперечливими.

З нагоди «умовного» ювілею Максима Березовського ми підготували 10 найбільш цікавих фактів про життя композитора: його трагічну та неймовірно цікаву долю:

Факт 1. Народився композитор у місті Глухові на Сумщині. З раннього дитинства проявив неабиякий хист до музики. Тому початкову музичну освіту Максим Березовський здобув у відомій співочій школі, яка була заснована у Глухові за ініціативи Гетьмана Данила Апостола. Учні за 2 роки навчання вивчали нотну грамоту, різні види хорового співу, гру на бандурі та на цимбалах.

Факт 2. Продовжив навчання у Київській духовній академії (нині Києво-Могилянська академія), де яскраво проявився музичний талант Березовського. Він мав від природи абсолютний слух та неабиякий композиторський дар. Саме у цей період Максим Березовський починає писати свої перші хорові концерти та музичні твори.

Факт 3. Завдяки чудовим вокальним здібностям, Максим Березовський стає співаком придворної співочої капели у Петербурзі. Там він вчиться композиції у придворного капельмейстера Франческо Цопписа, досконально вивчаючи секрети майстерності італійської композиторської школи. У цей же період юний п’ятнадцятирічний композитор пише цілий ряд хорових концертів, які завойовують широке визнання у публіки. Деякі його твори того періоду, що збереглися до нашого часу, вражають сучасних слухачів своєю дивовижною красою та досконалістю.

Факт 4. При дворі Імператриці Єлизавети, яка була великою прихильницею музики та співу, часто показували оперні вистави на сцені оранієнбаумського придворного театру. Переважна більшість солістів цього театру були італійські співаки, які були спеціально запрошені з Італії. У 1759-60 роках у виставах театру з великим успіхом співав і Максим Березовський. Він був єдиним виконавцем оперних партій не італійцем за походженням.

Факт 5. Навесні 1769 року Максим Березовський відправляється для навчання у Болонську Філармонійну Академію – найбільш престижний музичний заклад XVIII ст., де навчалася кращі музиканти Європи того часу. Разом із ним на курсі вчився відомий чеський композитор Йозеф Мислівечек, а курсом раніше сам Вольфганг Амадей Моцарт. Вчителем Максима Березовського став знаменитий Падре Джованні Баттіста Мартіні, який виховав цілу плеяду відомих музикантів того часу. Навчання в Академії тривало 3 роки, і 15 травня 1771 року Максим Березовський з успіхом представляє свою екзаменаційну роботу з композиції, підписану Massimo Beresovski. Цей рукопис – є єдиним твором, написаним рукою самого композитора, який дійшов до наших часів та зберігається архівах Академії. Після вдалих іспитів Максим Березовський одержує почесне звання Академіка музики – найбільш престижний музичний титул, який досить рідко присуджували у ті часи іноземним музикантам. Його ім’я викарбуване золотими літерами на мармуровій дошці на стіні Болонської музичної академії другим після Моцарта.

Факт 6. Кращі свої твори Максим Березовський написав у Італії. До цього періоду належать інструментальні твори композитора, 2 його опери та симфонія.

Кульмінацією його творчості стала Літургія Св. Іоана Златоустого, де композитор виступив новатором музичної форми, розділивши хоровий цикл на 7 частин. Цей твір є одним із найбільш популярних творів Російської Імперії кінця XVIII-XIX ст.

Факт 7. 1773 року під час карнавалу в Ліворно відбувається прем’єра опери М. Березовського «Демофонт». Опера мала надзвичайний успіх. На жаль, партитура твору не збереглася, а до нашого часу дійшли лише 4 фрагменти, які свідчать про феноменальне композиторське обдарування автора.

Факт 8. Окрилений своїми світовими успіхами, композитор повертається у Петербург. Проте там на композитора чекали самі розчарування. Академік Музики, якому його професори передвіщали світову славу, а творами захоплювалися тисячі європейських слухачів, виявився просто непотрібним при дворі Імператриці Катерини ІІ. На відміну від своїх попередників, німкеня не була палкою прихильницею музики, тож, йому запропонували лише місце у співочій капелі без будь-якої посади та перспектив на майбутнє. Дуже мало відомо про останній період життя і творчості композитора. Серед найбільш відомих творів останнього періоду – є неперевершений хоровий концерт «Не отвержи мене во время старості», який надовго випередив свій час. Це чи не єдиний твір композитора, який видався декілька разів впродовж ХІХ ст. та залишається надзвичайно популярним і сьогодні.

Змучений бідністю та глибоко розчарований композитор впадає у глибоку депресію, яка супроводжується ще і тяжкою недугою. Композитор помер від лихоманки на початку квітня 1777 року. Існує ще версія про самогубство композитора, проте вона не є документально підтвердженою. На момент смерті йому був лише 31 рік.

Факт 9. Геніальне музичне обдарування та раптова смерть у розквіті творчих сил пов’язує долю Максима Березовського та Вольфганга Амадея Моцарта. Тому часто музикознавці називають Березовського «Українським Моцартом» та часто порівнюють із ним.

Проте, на відміну від свого австрійського колеги, творчість композитора залишається малодослідженою, чимало його музичних творів вважаються загубленими. Завдяки кропіткій праці музикознавців, на сьогоднішні з європейських архівів вдалося розшифрувати деякі хорові та інструментальні твори композитора. Нещодавно було знайдено фрагменти 11 симфонії Березовського, що означає, що межі його музичної спадщини ще до кінця не збагненні, багато творів не знайдені та залишаються не дослідженими повною мірою. Хто знає, можливо це вдасться зробити музикознавцям наступних поколінь?

Факт 10. У 1995 році вперше на державному рівні відзначали 250 ювілей видатного українця. Відбулися численні концерти присвячені його творчості, зроблено чималу кількість записів його музичних творів.

А у Глухові встановили перший пам’ятник видатному українському композитору, який вперше в історії української музики поєднав у своїй творчості досвід західноєвропейської музичної культури з давніми традиціями українського хорового співу.




Константиновская школа искусств Copyright © 2015
Все права защищены. Копирование материалов с указанием автора и активной ссылкой на сайт
Перепечатка материалов сайта без указания авторства строго воспрещается.